Vill inte!

Sitter och tjurar... bebisen ligger fortfarande bra som den ligger tycker den och visserligen har den tid på sig men nu tycker jag att det kan vara dags att vara välartad och lägga sig i rätt läge så jag slipper vara så dj-la nervös. Vänder den sig inte frivilligt blir det först vändningsförsök och om inte det funkar så blir det kejsarsnitt. och DET villejag ju INTE!
Kejsarsnitt är för mig minst lika otäckt som vaginal förlossning är för Linda Skugge och co... men de får iaf välja... om ligisten vänder sig snällt så har jag ochså ett val men annars så måste jag...
Självklart så får det ju bli så för barnets skull men det hindrar inte att jag redan tycker oerhört synd om mig själv. I jämförelse med att få hela magen uppskuren låter det riktigt trevligt att skita ut en fotboll. Vi har alla våra fobier.
Får väl ställa mig på huvudet eller nått om den inte kravlar runt av sig själv... Finns ju en chans att den låter sig övertalas,  just nu är det väldigt mkt bökande så har jag tur så laddar den för en liten kullerbytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0