bebisburk

I natt hade jag nån sån där förvirrad dröm som jag bara minns vaga bitar ur. Iaf så skulle jag på något slags kurs (föräldrarkurs) och där fanns ett skrivbordd med en massa saker på. Bland annat en stor gladburk med en nästan fullgången bebis i.  (kan hända att den till och med var levande inne i glasburken? Minns inte riktigt där) Kommer iaf ihåg att jag tänkte att när den är så stor är det ju inte konstigt att det bllir så trångt i magen och sparkarna känns lite här och där...
Mycket drömmar med bebisar i burkar nu tror jag, har haft något liknande förut. Undra om det är alla besök på naturhistoriska som spökar?
För övrigt har bebisen sparkat kattten idag. Katten brydde sig inte så väldigt mkt men var en smula irriterad på att hans madrass inte höll sig stilla verkade det som. Hade bebsen fortsatt så hade nog katten gått sin väg men nu var det bara några kickar så mage och katt studsade till. Så lätt stör man inte en avkopplad katt - där har vi ett meditationsexempel. Om det blir jordbävning där jag sover skulle jag inte nöja mig med att öppna ett halvt öga för att se om allt såg OK ut...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har du läst boken Gravidchock av Belinda Olsson? Såg den just på cdon.com, lät lite rolig.

2006-03-01 @ 10:07:02
Postat av: Maria

Nepp, den har jag inte läst men jag såg den någonstans. Verkar lite kul så jag får hugga den om jag kan.

2006-03-01 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0