tjuvtitt för en månad sedan

tjuvtitt för en månad sedan

Det är en månad sedan ultraljudet nu, spännande att man faktiskt kan se så mycket som man kan även om det är betydligt suddigare än de där häftiga 3D bilderna vissa får se (rena proträttfotona). Deppar lite för det här skulle ju mamma varit med om! Är så mycket som jag ville fråga henne om och nu får jag aldrig chansen. I början av graviditeten drömde jag faktiskt att hon gjorde ett ultraljud på mig så även om folk har gått bort är de aldrig riktigt försvunna så länge man bär med dem i sitt hjärta. Just den drömmen var väldigt mycket tröst och jag har en bestämd känsla av att hon skulle ha blivit en riktig hönsmormor om hon hade fått vara med.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Men titta, en liten alien! Den ligger ju i profil och syns väldigt väl, tycker jag. Det är verkligen sorgligt att inte din mamma får vara med, du skulle ha kunnat få mer info än de flesta om det här med bebisar. Jag tror också att hon är kvar hos dig på nåt sätt och nu för du ju familjen vidare.

2005-12-26 @ 13:12:22
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, det är kul med en bild som inte är så suddig att man inte ser vad den föreställer....

2005-12-26 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0