Vår!

Från nollgradigt på morgonen till elva plusgrader när jag skulle hämta hem stora barnet. Blev väst som ytterplagg o tunnklädd bebis. Hon ville SITTA upp i vagnen och illtjöt när jag försökte lägga henne. (om det blir så här imorgon kan hela familjen ha varsin väst på utflykten, då får vi be nån fota spektaklet)
Sen hem och severa mellanmål, stekta ägg beställde H o T fick gröt. Det gick utmärkt att stoppa gröt i munnen om hon fick hålla skeden själv - fast svälja var onödigt... hon puttade ut det mesta.
Jag har fått en konstig biverkning av detta vårväder - jag får för mig att jag måste städa...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Neeeeej! Akta dig för såna biverkningar!

2010-03-26 @ 16:38:58
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0