Real Murders

Charlaine Harris är en produktiv dam... Förutom serien om Sokie (Tru Blood) Har hon flera andra på sitt samvete. Bland annat denna "Aurora Teagarden mystery". En bibliotekarie som huvudperson gjorde ju att jag bara måste provläsa. Medlemmarna i klubben "Real murders" träffas och diskuterar kända mordfall, en något udda hobby som plötsligt blir obehaglig när någon börjar kopiera mordfall och börjar med att ha ihjäl en av klubbens medlemmar.
Det är ingen rafflande deckare och jag är rätt tidigt säker på hur det hänger ihop. Men det är lite charmigt o även om jag kan irritera mig lite på att det ibland lyser igenom att böckerna skrivs efter mall (tro sjutton om man skall hinna skriva i den takten) så är det ändå småputtrigt och mysigt.

Real Murders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0