Febrigt..

Igår var vi på BVC. H fick andra sprutan med svinvaccin o T skulle ha tremånadersvaccinationerna. H var jätteduktig o grät bara lite medan T såg till att ingen missade att on inte uppskattade omtanken.
Inatt kom H över till vår säng o var varm som en kamin. Inget dagis idag altså o hon tillbringade morgonen som en liten hög i soffan. Nu har hon börjat busa o skratta igen så jag hoppas det går över fort.
Försöker låta bli att gnälla över all snö. Hellre en massa skottande än tjugo minus. Har jag pigga barn imorgon kanske jag kan så chilin? Har inte hunnit med dettg i januari.
Nu skall jag skriva nått utkast om de två böcker jag läst ut o börja på en ny. Snön ligger bra där den ligger så jag kan slippa spä på min skottningsträningsvärk på en stund.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej.Hittade din blogg pga bokintressse, men nu när jag har läst den, skulle jag vilja ha lite info om att kläcka egna hönsägg. Är det svårt? Dyrt? Du kan ju svara mig så kanske vi kan maila på min riktiga email senare./Camilla

2010-02-06 @ 17:31:34
URL: http://blogg.afonbladet.se/camilla
Postat av: Anonym

Camilla; Din mail verkar inte funka?

Försök igen eller börja med att googla på "maskinkläckning"

2010-02-10 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0