segt...

Bokmässan knäckte mig nästan... Hade ont i ben o fogar så jag knappt kunde gå på hela helgen. Fast kul var det! Natten till tisdag kom dottern över i sängen o var varm som en liten kamin. Bra att stanna hemma för VAB. Blir lite stressd av det eftersom det känns som om jag behöver vara på plats o städa fram mitt skrivbord så allt är klart att lämna över OM det nu blir bebisleverns tidigare.
Utnyttjde gårdagen till att vila själv förutom att serva snormonstert (som tack o lov verkar pigga på sig) så nu verkar jag iaf hämta mig från mässhegen. Hoppas få lite ork att blogga ikapp på lästa böcker innan jag hinner glömma vad jag haft för mig o dessutom behöver jag tanka över bilder från kameran o fixa lite med dem... Har lovat dottern att vi skal gå ut o leka lite idag så får vi se om hon är i dagisform igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0