mässrapport torsdag

Kanske är det bara jag som är grinig och trött men jag tyckte att fyndchanserna på årets mässa var lite dåliga. Inga riktiga pangpriser o inget som fick mig helt ha-galen... Är mest otroigt tröttfotad o grinig för att jag först fick ställa bilen lååååååååångt borta o sedan springa runt mässan ett par varv för att ta mig in med kollegorna. Inte ultimat uppstart för en stackare som redan där började få ont och en bebis som glatt studsade på kissblåsan. Tror jag sett varenda toalett på mässan...
Dålig kändisspaning med... får se om det går bättre imorgon?
Hittade iaf en del nytt till jobbet så lite shopping blev det... Kanske blir det mer av den varan imorgon.
Bästa fyndet; en back-upp tiger till dottern. Mjukistigern som jag köpte förra året blev en fullträff o följer med över allt, nu hittade jag en likadan på samma firma så den är inköpt o skall stuvas undan ifall katastrofen skulle inträffa att tiger försvinner under nån utflykt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag köpte inte en enda bok idag. Men kom ändå därifrån med fyra-fem kassar med grejer.

2009-09-25 @ 00:13:00
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0