Måndag...

Fåren verkar ha förlåtit oss för klippningen o kommer gatt för att kolla om det bir godis när man visar sig. Bytte hage för dem så de har fut upp med att äta det godaste i den...
Kände att jag gjorde skäl för lönen idag. Två klasser dök upp samtidigt (den ena var bokad o den andra "skulle bara") och det blev riktigt snärjigt eftersom det trasslade med några lånekort och som vanligt lutade lätt åt det kaotiska hållet. När jag skulle stämpla ut för lunch kom en tredje klass... då var jag på gränsen till nervsammanbrott men de uppförde sigstrålande så det var inte så smärtsamt... Däremot var jag så slut i skallen o snurrig att jag knappt fattade hur man gjorde för att starta microvågsugnen. Efter lunch blev det lite lugnare, bara en liten rusch men jag drog ett djupt andetag när lugnet lägrade sig över skolan o jag kunde varva ner för dagen. försökte plasta in några böcker med o konstaterade att jag inte är vidare snabb o effektiv på det momentet. Får hoppas att det bir lite mindre ketchupeffekt imorgon...
mailade sambon o varnade att jag kommer att vara bitsk o trött när jag kommer hem o fick till svar "välkommen i klubben". Fast han har ju ingen bebis som blir hög på stresshormoner o kör världens gympapass i magen när man tror att man skall få koppla av.
Kom inte så långt som till att ladda över bider från kameran idag... s nra bilder på nallebjörnsfren blir det inte idag heler. Har iaf fått kvällsthe o nu får man väl försöka sova lite så man orkar vara eftertraktad imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan du inte få lite hjälp i biblioteket nu den här hektiska tiden? Det borde du få.

2009-09-15 @ 12:37:32
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0