slutspurt

Puh... Idag har jag bakat halva dagen känns det som. Undra varför jag skall uppskjuta det till sista minuten ? Nu har dottern o jag bakat kanelbullar till ett kompani. Har inte smakat än men de ser lovande ut om än lite mörka. Fick till en tårtbotten som vägrade lämna formen i ett stycke, skall se om det går att lirka ihop nån lösning men det går garanterat inte att dela den i mer än två bottnar för den vägrade bli hög o fin. Man skall aldrig planera i detalj för det blir ändå alltid nåt som slår slint.
På förmiddagen var vi med barnet på ridskola, en hel halvtimme fick hon rida o både gå över bommar och pröva den hissnande snabba gångarten trav. Skoj tyckte hon men jobbigt o varmt. Eftetersom den ömma modern traskade runt bredvid hästen åkte inte kameran med men fadern filmade. (kunde säkert fotat med men man vill ju inte se ut som galna föräldrar i alla lägen).
Nu måste vi slå in de sista presenterna. Egen verktygslåda blir nog uppskattat
o städa klart.... men källaren låser jag så jag slipper försöka få den presentabel!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh... en egen verktygslåda. Vilken bra present till en nyfiken tjej. Det fick jag av min pappa när jag var rätt ung och det uppskattades.



Kramisar Sonja!

2009-05-06 @ 10:15:06
URL: http://sonjac.wordpress.com/
Postat av: Sonja

Egen verktygslåda... perfekt present till en liten nyfiken tjej.

Skjuta upp allt? Varför göra någonting direkt om man kan göra det i morgon. Jag är en extrem tidsoptimist, lite dumt ibland men vad sjutton. Man är som man är :)



Galen förälder=fotar barnen i alla lägen... men när man filmar dom är inte samma sak :D

Jag blir lite avundsjuk att hon får börja rida redan. Det fick inte jag inte :)



Kramisar Sonja!



2009-05-06 @ 10:20:59
URL: http://sonjac.wordpress.com/
Postat av: Sonja

Så skumt, jag har råkat skriva två kommentarer till det här inlägget. Trodde inte att första blev någonting.

Jag kommenterade ett annat inlägg också och då dök en sådan där ruta med konstiga bokstäver upp som man skulle skriva i en ruta. När man fyllt i dom så publiceras inlägget direkt.

Ja, ja det spelar ingen roll alls.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kramisar Sonja!

2009-05-06 @ 10:24:31
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0