lördagsnöjet...

Idag har vi åkt runt med släpkärra... först till återvinningsstationen för att slänga skräp och sedan till jula,rusta IKEA ochandra lätt panikframkallande ställen. barnet sov gott första anhaten och hölls på gott humör med löfte om det stora varuhuset. Blev lunch där för att hålla alla hjälpligt harmoniska och sedan det otäckaste av allt - byggmax.... en överfull släpkärra och en skillsmässa senare så var inköpen klara o vi kunde åka hem.
Lite fika och halvhjärtat renoverande senare fick man ta kväll och slöa vid datorn. Planerar att se på mellodifestival även om det kan bli en hemsk upplevelse. Förra året gav jag upp o la mig innan alla bidragen var framförda. Få se om jag slår det i år... Jag får lördagsgodis iaf så det mutar mig nog ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0