fredag...

skönt med fredag... fick nästan lite sovmorgon innan barnet skulle lämnas, sedan promenad till dagis och hem igen. Har bråkat med skrivaren, försökt dela ut mina dokument till nätverket, letat försvunna papper o härjat lite med sånt som behövde skrivas om.... Inte vidare produktivt kanske men underlättar när man skall ta itu med tillvaron. Hann flytta över kycklingarna till den lediga buren med, de uppskattade inte upplevelsen helt utan flyttar sig fort som sjutton när de ser mig men nu har de iaf betydligt mer utrymme. Kul med ras/färg som är könsvisande för nu vet jag att det är sex faverolletuppar och två hönor o så två lohman som jag inte är säker på men tror att det är en av varje där...
Har lyckats försnilla laddaren till kamerabatteriet. Irriterande men sant. Skall iaf försöka tanka över det som ligger på minneskortet men sedan blir det jobbigt..

Hämtade barnet och tog en sväng till "teket o fären" o kom hem med både bok- och matpåsar och slöade bort kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0