Den larmande hopens dal

Ina Ljung kommer som volontär till tidningen Varas Värn och det kan närmast beskrivas som en kulturkrock att komma från stadens tidningsredaktioner till den lantliga redaktionen med mycket bestämda uppfattningar om hur raporteringen skall skötas.
Jag hade läst en hel del om den här boken av  Erik Andersson o var hemskt nyfiken. Tyvärr tror jag att jag hade taskig timing för jag blev hemskt besviken på den, det var inte alls vad jag hade tänkt mig och det var verkligen inte vad jag ville läsa just då.. Visst fanns det bitar jag gillade, men när jag slog ihop boken var det med en sur liten smäll o muttrande om att "det var väl ett dj-la slut". har en känsla av att jag är fruktansvärt orättvis nu men det kanske var lite felskruvade förväntningar i kombination med en hjärna som gnisslar motvilligt när man försöker sätta fart på maskineriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0