Berlinerpopplarna, Eremitkräftorna

Jag läste aldrig Anne B Ragdes bok när de den var en riktig snackis. Dels på grund av köerna för att få tag på ett exemplar och dels för att jag inte var så sugen. Nu har jag tagit igen det och läst Berlierpopplarna. har hört en hel del om den och nu kände jag att jag måste läsa för at få en  egen uppfattning. Jag älskade historien om de norska bröderna, släktgården och alla livsöden för att inte tala om grisarna. *s*
Fick raskt tag i del två, Eremitkräftorna, och slukade den även om jag inte tyckte att den var lika bra som den första och nu måste jag ju läsa del tre med. Såg aldrig TV-serien heller eftersom jag ville läsa boken först.
BerlinerpopplarnaEremitkräftorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0