som om tiden stått stilla

Det är nio/tio år sedan jag sist satte min fot på högskolan i Borås. Sedan dess har den vuxit rätt rejält men vissa saker är sig lika. Inte bara matsalarna och cafeterian utan även andra saker får en att känna sig som om ingen tid passerat. I föreläsningssalarna tar syret slut efter tio minuter, föreläsaren har tweedkavaj och är så bra på sitt ämne att han knappt kan förklara något begripligt (han VET ju hur man gör) och någonstans utanför salen står nån djäkel o borrar så den lilla koncentration man hade far sin kos. Mitt stackars huvud har blivit totalt förvirrat och överhettat. Kan säga att jag inte begriper mycket av vad jag försöker banka in i huvudet. Det var lääääääääääängesedan jag var student märker jag.

Kommentarer
Postat av: E

åH jag var där i torsdag och det hade sannerligen förändrats. Roligt faktiskt.

2009-03-24 @ 15:34:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0