på benen och hagalen

nu blev soffan för tråkig så jag har varit o jobbat idag... gick bra med lite snytpauser. Nått som inte går så bra är mitt sammarbete med det nya datoriserade stämpelsystemet... idag hade jag två instämplingar en utstämpling när klockan var halv tio o den ville att jag skulle stämpla ut... när jag sedan skulle stämpla ut hade jag ingen instämpling??? Då gav jag upp och gick hem, får reda ut det med chefen imorgon.
 På hemvägen var jag och hämtade ut mitt spännande paket. Såkrukor, brätten och frön. Nu kan jag dra igång tomatsådden och kanske lite annat. Barnet petade upp ärtpåsen och ville börja så NU... Tror vi har läst "Castor odlar" så många gånger att hon börjar bli präglad?
Annars kan jag säga att jag önskar mig en större plånbok. Mycket jag vill ha nu. En ny kamera främst men även elstängselgaggregat, växthus, nya kläder, ett o annat djur och en massa böcker (dyrt att bli beroende av diverse amerekanska serier som man inte orkar hålla på att fjärrlåna).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0