vampyrfritt

så där ja... nu lär jag inte besväras av vampyrer... Käkade nästan en halv rå vitlöksklyfta förut. Ett mått på hur förkylt igengrodd jag är var att det inte ens smakade illa. Lär för övrig få vara ifred för sambon med... *s*  Men halsen känns faktiskt lite bättre efteråt så jag tror att vitlök plus tupplur var en bra kombination. Hoppas att det ger sig godvilligt för jag är inte sugen på ännu en halsfluss. beordrade inköp av nyponsoppa som backup ifall halsen slår tillbaka.
Barnet verkar *pepar peppar..* piggare idag
Enda fördelen med halsont är att man kan frossa i glass men jag avstår nog det privilegiet mot att slippa taggtrådshinder i halsen...
Appropå vampyrer är jag sugen på att göra en adlibrisbeställning. Skulle ju göra en efter tentan men nu har jag ju faktiskt inte gjort någon tenta så då kan jag inte få belöningen. Får hitta på någon annan ursäkt... Dessutom måste väl pengarna gå till kastrering av katterna. Måste få iväg svarta innan hon också kommer hem med magen i vädret, blir svårt nog att hitta hem till de fyra sötnosana som hennes syster levererade. (foton på ulltusaarna kommer när vittrorna lämnar tillbaka kameraladdaren). Håll tummar o tår att jag hittar bra hem åt minst två av dem.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om inte Adlibris kan bli en belöning så får du väl se det som att du är värd det eftersom du är sjuk. Du behöver ju lite tröst, din stackare. ;-)

2009-06-04 @ 06:03:41
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0