host,snörvel...

jag har jobbat idag... fast frisk är jag nog inte för jag hostar, nyser o snorar rätt bra så emellanåt känns det som sjuknärvaro. Tänkte klara av resten av veckan o sedan bryta ihop i lugn o ro. kan säga att jag känner mig behövd just nu. Allt skall lämnas inför sommaren o så här välbesökt har jag inte varit sedan elevdatorn i biblioteket sattes ur spel för ett par veckor sedan. (nej, det var inte jag som mixtrade med den)
Hönsen verkar inte bry sig om att de blivit änkor, så länge mat serveras är de nöjda... Hoppas en av alla nio konstaterade tuppkycklingar kan visa sig vara en snäll tupp som har vett på att visa damerna var godiset finns. Tandoori var inte en så omtänksam tupp... o dessutom en fegis Kanske därför han blev lömsk? frid över hans minne.

Nu skall jag sova snart så jag orkar svära över väckarklockan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0