Dumpa Matthew

Helen har råkat bli sin chefs älskarinna, det var inte alls meningen men nu har det pågått i fyra år. Efter ett gräl står han några dagar senare på hennes tröskel med packade väskor. han har lämnat sin fru och sina döttrar för att bo med Helen. Hon borde vara lycklig för det här är ju vad hon drömt om de här fyra åren men det är hon inte, hon är mest besvärad. När hon nu fått honom är hon inte så säker på att hon vill ha honom och måste på något sätt bli av med honom igen.
Som vanligt blir jag lite irriterad på folk som trasslar in sig för att de inte vågar säga som det är men Jane Fallons bok är rätt trevlig. Det är skönt att det inte bara handlar om att förverkliga sig själv genom att hitta den rätte eller att shoppa sig lycklig och att Helen faktiskt är på god väg att fylla fyrtio. Sedan var det kanske lite tunt på vissa ställen men jag har läst betydligt värre o förmodligen var det mest jag som var lite kinkig för jag har svalt betydligt värre än det här utan att blinka. Är lite nyfiken på att läsa nått mer av henne men det får bli när jag är på soligare humör.
Dumpa Matthew

Kommentarer
Postat av: Åsa

Då ska du inte läsa den jag läser nu. Nån Elisabeth Andersson, har jag för mig. Sån skit! Sveriges Marian Keys. Yeah right...

2009-06-05 @ 20:57:04
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0