Lisebergsbesök o annat stök

Igår blev det ett Lisebergsbesök lite hastigt o lustigt.. Tyvärr kom inte kameran med men det var perfekt väder för att traska run t där o inte allt för mycket folk. Barnet tyckte det var vansinnigt kul att kolla på allt som snurrade o hade sig, inte lika självklart kul att åka i sakerna själv...
Hon åkte flygplanskarusellen, farfars bilar och vanliga karusellen med rätt nöjd min. Kållerado var också OK men tekopparna var otäcka, barnbåtarna gick ju för sjutton på riktigt vatten och sagoslottet var MÖRKT...
idag har det varit renovering för hela slanten.. jag har lastat på en del bråte på kärran, vatnat i växthuset o dragit upp tre ogrässtrån... i övrigt har det handlat om att diska. Underbart av diskmaskinen att lägga av mitt i allt. Förhoppningsvis kommer reservdel snart på posten.
Nu skall jag undvika att göra särskillt många knop resten av kvällen... Borde läsa lite för det har varit trögt med det det sista. har två lovande böcker men flytet och lusten infinner sig inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0