Kitty and the midnight hour

Tjoho.. ge mig varulvar o vampyrer så blir jag nöjd! Det kräver inte så mycket av hjärnan alla gånger men det kändes som det var precisw vad jag behövde (att bara nöjesläsa). Fick tips om den radiopratande varulven genom en blogg och det här var första delen av en serie. Ibland märks det väldigt väl att det är en upptakt men samtidigt är det så lovande att jag kan överse med att det ibland blir lite transportsträcka. Serien är skriven av Carrie Vaughn
I sin sin radioshow pratar Kitty en hel del om varulvar, vampyrer och annat som många tycker skall tigas om och kanske är det därför någon plötsligt är ute efter henne? Eller är det för att hon råkat förarga överhuvudet för den lokala vampyrklanen? Samtidigt har hon problem de andra i sin flock och blir indragen i en mordutredning...Lite väl mkt teritoriella varulvshannar emellant men det skall bli spännande att läsa fortsättningen - när jag nu kan lägga vantarna på dem.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad bra! Dottern är lite vilse i sitt läsande efter att Twilightserien är slut. Ska genast tipsa henne.

2009-07-27 @ 09:19:24
URL: http://wessand.blogg.se/
Postat av: Anna

Hrm.. gillar inte varulvar ;-), varken på riktigt el. i bokform.. Läser lättläst litteratur som kriminalromaner, det är min smak. Hittade dig på FB genom Maria H´s vänner. Hur känner du henne? Det är en gammal arbetskamrat till mig. Världen är verkligen liten.

2009-07-29 @ 07:46:10
URL: http://www.anna-forsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0