Is och vatten, vaten och is

Jag har varit sugen på att läsa Maj-Gull Axelssons nya sedan jag såg att den skulle släppas men det har tagit lite tid att verkligen komma till skott. Tycker mycket om hennes sätt att skriva. Jag har däremot väldigt svårt att beskriva mina intryck. Slutet var inte alls vad jag väntade mig och jag funderar fortfarande en del över några av personerna.... Det tar jag som ett gott tecken, något har iaf fastnat under läsningen. Sedan känns vissa saker lite väl skissartade men tyvärr var jag p rätt grinigt läshumör under tiden så det äar inte säkert att jag hade blivit nöjd iaf...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har tappat bokläsarorken just nu. Håller på med en bra och en riktigt usel men oftast blir det nån tidning istället.

2009-07-27 @ 09:18:27
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0