väntar på nått gott

Jag beställde en ny laddning amerikanska böcker innan nyår, måste ju fylla på förådet av varulvar, vampyrer och allt vad det är, o sen har jag väntat. och väntat, och väntat... NU kom det äntligen mail om att ordern är skickad idag o eftersom jag är snål o valde gratisfrakt tar det två dagar innan den är framme... På hämtstället altså - sen skall jag ta mig DIT med *morr* 
Min förnuftiga sida säger att det inte gör så mkt eftersom jag har fullt upp med småsaker som jobb och vardagspussel men mitt sanna jag längtar efter julens nästan ostörda vampyrkoma.

Kommentarer
Postat av: Jen

TACK för dina ord! It´s a mess... JA jag får hoppas på espressomaskinen ;-) Något måste den ju kunna lätta upp tillvaron iaf, inte sant?? Kram!

2009-01-12 @ 23:20:58
URL: http://www.langsammascrapparen.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha du måste läsa snabbt =)

2009-01-13 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0