Pingviner varar för evigt

jag måste sluta läsa så slarvigt... jag läser rätt fort men inte alltid så noga och ibland läser jag för snabbt så det där med avkodningen blir mer av en gissning. Visserligen kan det bli rätt kul men ofta obegripligt. Marsvinsdamen visade sig vid en andra läsning bli marsvindarna... o kanske är det en kombination av att pingviner dykt upp i flera böcker jag läst senaste perioden o att odlingssuget vaknar men idag läste jag fel på affischen i ett hörn av biblioteket igen... det står inte ett ord om pingviner, det står "perenner varar för evigt"

Kommentarer
Postat av: Sonja

Men du borde väl snarare läsa fel tvärtom, prenner när det står pingviner ;)

2009-01-17 @ 00:24:11
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0