Livets goda dagar...

Idag har vi äntligen fått städat! som vanligt leder det till jättegräl eftersom bägge tycker att den andre gott kunde gjort mer men på nått djädra sätt är det iaf betydligt presentablare här hemma idag. Tur det eftersom C o J kom över på middag.  (får nog bjuda in gäster en gång i månaden så det verkligen bler ndanröjt i tid *s*) Goffat i oss lammstek o potatisgratäng så man blev mätt o lycklig  o sedan följa upp med glass, te o kakor samt en omgång bondespel så är det bara att räkna in en lyckad kväll som till o med blev värt städslitet. Jag gillar verkligen inte att städa vilket kan intygas av folk som känner mig väl.  Fast jag har iaf nån känsla för ordning... jag tycker det är jättetrevligt att ha det städat men önskar att nån annan knde se till att det blev det. Fast hade jag råd med städhjälp skulle jag säkert slå över o börja städa innan den skulle komma? 

Måste nog lära mig att lägga mig i vettig tid igen eftersom vardagen närmar sig med stormsteg. Igår fastnade jag o låg o läste till klockan halv tre... då är man inte pigg fast man får sovmorgon.. Fast liiiite skoj skall man ju ha när man har semester med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0