hittat!

Nu har jag hittat "dead until dark" igen! I barnets säng som jag misstänkte förut. Dock är det nog jag som burit dit den eftersom bokmärket var kvar där det skulle. Lätt förvirrad som vanligt  eller så skyller jag bara på vittrorna? Nåja, det var nog rätt bra att jag inte gled in i vampyrkoma igår, behövde nog sova.
Har varit energisk o plockat ihop alla julsaker även om inte lådorna är uppburna ännu. Stälde ut pepparkakshuset till hönorna, vet inte om de är ett dug intresserade av det men det kankse kan roa dem lite innan det hamnar på komposten. Adventsstjärnor och ljusstakar är kvar i fönstren. De får nog hänga till imorgon minst, måste leta upp nån av mina fönsterlampor först annars blir det så mörkt o tråkigt när man tar bort dem.
dessutom har jag fixat med båda akvarierna uppe så de är presentabla o fiskarna glade. Bara oskarsligistens kar kvar att röja i men det hinner jag kanske imorgon.Man har iaf gott om sysselsättning med djur o har man ett halvt menageri så tar det liksom aldrig slut men för det mesta är det värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0