Grått nytt hår!

Altså...
de som känner mig vet att jag inte direkt är utseendefixerad. Jag är oftast för lat för att göra särskilt mkt fixande dagligen o jag har inte blivit mer fåfäng sedan jag fick barn MEN jag vete sjutton om jag är redo att vara fullt så gråhårig som detta redan? Är visst fåfängare än jag trott. Första gråa håren ryckte jag bort men det håller ju liksom inte i längden.. hade inte tänkt bli flintis heller... Kunde ju önska sig lite distingerat gråa tinningar men just nu är det mest påtagligat fler grå hår o jag kan nog inte skylla allt på jobbet. 
Tror att jag får börja leta efter de där paketen med hårfärg som jag fyndade vid ett Ullaredsbesök... undra just hur täckande de är över grått? kommer att sluta med rosa slingor eller i största allmänhet ta en ände med förskräckelse.  Fast största bekymmret blir att tubba sambon till att hjälpa till... det kanske går om jag LOVAR att stå i källarduchen o slabba så inte nya, fina  badrummet utsätts för minsta lilla risk.
Eller så behåller jag mina gråa hår o försöker inbilla mig att det är därför jag inte får visa leg på systemet mer (o förtränger att det slutade de fråga om när det var personal i butiken som knappt själva har åldern inne.)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag har lyckats inbilla mig själv att grått är snyggt ;)Det gör åtminstone att håret får en bättre kvalité på mitt huvud :D

2009-01-02 @ 10:38:25
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0