God fortsättning

God fortsättning på det nya året önskar jag er!
Första dagen på 2009 har varit väldigt lugn o skön för min del, vaknade pigg redan halv tio vilket var en otippad bonus efter en gårdag med champange o likör plus nattvak. Nyårskalkonen återanvändes som pitzzafyllning så familjen riskerar inte att magra av redan årets första dag. Det har varit rätt kallt, nästan sex minusgrader fortfarande när jag gick upp.


Lite kallt även för grekiska gudar?

O jag måste ju visa min vackra amaryllis med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Grekiska gudar gillar nog inte heller 6 minus... :-).

2009-01-01 @ 19:24:34
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Sonja

Läcker bildidé med den grekiske guden.

Amaryllisen är helt underbar :D



God fortsättning själv.

Kramisar!

2009-01-02 @ 10:44:59
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0