whiskeyrösten blev till långvårdshosta

jaha... det hesa förkylda barnet blev ett hostigt, snorigt och allmänt brakförkylt barn som vaknat på nätterna för att hon slemmar igen. Det är sånna perioder man njuter av att vara småbarnsförälder... Nej, det var inte riktigt sant. Man är orolig, uttröttad och allmänt stressad. Med hjälp av diverse medikamenter har nätterna iaf blivit bättre och jag hoppas den trenden håller i sig. Imorgon skall jag till jobbet igen o sambon får vara hemma och blanda saft och försöka få barnet att friska på sig. Får jobbet att kännas riktigt lockande kan jag säga. *s*
Gjorde en punktinsats igår och shoppade uppbudgeten på bokrean... inte hela bugdeten kanske men det kändes nästan så. Däreot var jag inte så frestad av att handla för engen del. Får se hur länge den karaktärsfastheten varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0