utsketet äpplemos...

så pigg känner jag mig. barnets förkylning spökar på nätterna o jag känner hur det kliar allt värre i min hals. Kunde inte vara hemma eftersom det den här veckan var författarbesök som jag planerat (försökt iaf) och skulle hålla i. Har laddat sedan innan jul för det här...  och även om det blev en del gnissel med de praktiska arrangemanget runt vissa saker så tycker jag nog att det får klassas som succé. (känns extra bra eftersom valet av författare var min idé och jag har argumenterat för det ett par vändor)
Fast jag kan ju säga att jag är mör, är inte en naturbegåvning på att arranngerara sånt här men jag fick iaf ihop det utan totala katastrofer. Åkte hem efter avslutad dag o krashade i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0