utmanad

Jag har fått en utmaning från Sonja

REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR
1. Jag tillhör de som hamstrar på sig lite av varje som kan vara "bra att ha" och har svårt att slänga.
2. Jag har hög tröskel för när jag måste städa
3. Jag skriver dikter. (inte lika mycket nu som förr)  
4. Jag läser gärna halva natten istället för att sova.
5. Jag kan deklamera dikter ur minnet och sjunka långa skillingtryck.
6. Jag gillar att baka
7. Jag drömmer om att på på en riktig gård på landet.

Jag skickar utmaningen vidare till
Minimalla
Yfronten
Anna och minigrisarna
Förvirrelser
(fuskar och skickar bara till fyra bloggar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0