ur barnamun...

barnet säger så roliga saker...
nästan hela tiden  utom när hon är arg och skriker. Det är hon ofta den här perioden. Trotsålder kallas det visst men jag har fått tre nya gråa hår bara på de här två veckorna. Nåja, det är väl ett slags mognad det med.
iaf så är det roligt att lyssna på hennes utläggningar. här om dagen stod hon och hjälpte till med maten, det innebar just då att hon hejjade på mig medan jag pressade potati. Redan att någon står och ropar "heja, heja!" när man gör det är lite lustigt men så utspelades följande konverstion;
Jag; tycker du att mamma är duktig?
B; Jaaaaaa! (paus)  å lite tokig åsså!

tack för det, men hon känner sin mor väl kan jag konstatera. *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0