sponsring någon?

Allmosor går också bra, jag har en önskelista på flera meter känns det som om jag vågar mig in på adlibris. Viserligen kan jag få tag på mycket via jobbet men det är omständigt och tidskrävande i flera fall. Jag hoppas iaf att jag har råd att fylla poskägget med några trevliga engelska pocket. Önskar att jag kunde haka upp mig på nått billigare emellanåt *s* Fast just nu är det mesta jag är sugen på att nöjesläsa på engelska. kanske för att det blir en tydlig markering av att det är sådant jag väljer för min egen skull och som jag inte måste redovisa på något sätt... eller så är det bara för att det ges ut betydligt mer vampyrserier på engelska.
Kommer att behöva lägga en del pengar på både kläckägg och fröer framöver misstänker jag...
Fast i det läget är det ju skönt att bilmeken inte tyckte att det var nått akut att laga bilen, kom tillbaka om det blir värre... Håll en tumme för att det inte blir det bara. är så trött på att mina pengar går till trista saker som bensin, bilreparationer, huslån och mar (nåja, all mat är inte trist)
Sedan drömmer jag ju om en Nikon D80 fortfarande men det är tyvärr inte köpläge för min del. Får väl hoppas att det flyter på bra med jobb och så framöver och en FET lön med... tack (Om man nu skall drömma alltså)

Sportlov den här veckan. frid och ro sig lägrar över nejden och snart kan man  börja räkna ned till påsklov.

Får införa nått system med självmutor, när jag gjort ett visst antal tråksaker får jag belöna mig med något jag vill ha... Idag har jag tagit hand om en massa tvätt, det borde väl vara värt en guldstjärna i protokollet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0