snö och schlager...

här har snöat rejält. Fast först åkte vi pulka igen tills vi hade snö innanför kläderna.  Blev inget nattrace igår men vi tog igen det idag och så åkte hela familjen på timmerkälken, DET gick undan....
Sedan var barnet rätt trött o grinigt o inte blev det bättre... Nu har hon feber och vill inte äta något annat än en och annan ostbåge. Dessutom misstänkta prickar i pannan, kanske är det dags för vattenkoppor efter att vi väntat på det sedan det började gå på dagis innan lucia.
Följaktligen har jag inte så stor koll på vad som föregick på TVn eftersom jag fick serva det varma barnet mer än häckla schlagerartister. Dock vaknade hon till lagom till låten på grekisk och hyschade på dem "de vara TYSTA!"
Var inga direkta höjdare den här veckan heller tyckte jag... Så jag är inte vidare engagerad när det kommer till dueller... och vilken tråklåt BWO kommer dragandes med... 
En alvedon senare insisterar barnet på att dansa till duellklippen men jag tror att hon behövde lite bedövning eftersom hon klagat  över att det gjort ont. Hon kommer att sova gott sedan. (eller troligare - väcka mig femtielva gånger, stackars lillskrott)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0