mmmmmmmmmm... grädde!

Lyckades fixa riktig lunch till mig idag, blir ofta lite si och då med den saken annars om jag inte skall utfodra hela kompaniet... Men nu slog jag på stort. Pasta med lax i vitlöks och dillkryddad gräddsås... mycket grädde. Burp! Men precis vad jag behövde efter att ha jobbat så flitigt hela förmiddagen.
Kompenserade för all grädde genom att traska till dagis med hund o vagn och hämta barnet (brukar bli att man tar bilen på väg till och från jobbet annars). Kors i taket så ville barnet åka i vagnen nästan hela vägen, utom precis i början, så utflykten tog inte den timme jag räknat med...  Fast jag brände nog jättemassa fett på uppförsbacken dit? säkert? *sneglar mot kylskåpet*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0