mellodifestivalkval

Nu skall jag städa lite och vänta på att sambon kommer hem.
Sedan skall jag byta om, köra in till stan, möta Y och käka innan det är dags för vår årliga tradition; att gå på mellodifestivalkval. det har vi gjort sedan de började med ofoget med kvaltävlingar o vi framhärdar fast det är väldigt sällan som vi får höra nått vidare njutbart. Kul att kommerntera långa vackra ben, folk som uppträder med en galen fjäderboa eller frisyrer som får en att misstänka ett par fingrar i kontakten  i kombination med gravt missbruk av hårspray.
Kvällens startfält är inte särskilt engagerande på pappret tycker jag men det är inga uppenbara skräckupplevelser. Förra året såg jag Christer sjögren och hans påfåglar strutta runt och det var INTE MIN GREJ...
Roligast brukar vara att sitta och spana på det som händer bredvid scenen -om man sitter så man ser det alltså, vet inte hur det är i år. vi kanske har platser långt uppe under taket på scandinavium.

nepp, städa var det visst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0