matuppror och rekord

fick ett mail som påminde mig om Camillas matuppror, gå gärna in och kika och skriv på om ni vill. Tycker att det är vettigt att kräva NÅN kvalitet på maten.
I tisdags hade jag ett besöksrekord. 16 besök på sidan. Stackars djäklar vad besvikna de blir när de upptäcker att det var ännu en person som inte har något att säga (iaf för det mesta) men som lallar på.
Idag skall jag ta itu med skrivbordsstädning på jobbet. Kollegan skall sluta röka säger jag och då lovar hon att göra det om jag kan hålla mitt skrivbord städat. (jag saknar städgenen nästan helt säger jag ju, den slår inte in för än det närmar sig kaos)

Kommentarer
Postat av: E

Tack för tipset,jag ska skriva på!

2009-02-13 @ 00:51:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0