ibland blir jag stolt!

Ibland blir jag stolt över mig själv... när jag lyckas få till matlagningen till exempel. C kom förbi o käkade lunch o räddade mig från att drunkna i pappersdrivorna men när man får sällskap så får man också motivation till att laga nått vettigt och inte leva på kaffe (i synnerlighet som C inte dricker kaffe, och ändå är sympatisk). Så idag slängde jag ihop örtkryddade potatisklyftor som ungsbakas och fick sällskap av fetaost och oliver. Till det stekte jag lax. Blev vansinnigt gott men jag hade aldrig orkat anstränga mig bara för min egen skull.
Nu tänker jag utmana ödet o försöka baka bröd. Hoppas jag får till det med så det fortsätter att vara kul att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0