ibland är de inte vatten världa...

skrev förut ett inlägg om att eleverna iband är rätt gulliga att umgås med... kan säga att jag prövat på motsatsen med idag. Oh my lojd! (galenskaparprägling! se "the castletour" så begriper ni vad jag fått det ifrån) Jag blir så trött på att en del blir så dumma i huvudet i vissa lägen... Undra om det är hormoner eller om de helt enkelt ÄR så? Tror inte jag vill veta...  Var så förbannad så att när allt var löst fick jag gå ut och ta en lugnande promenad runt kvarteret i snöfallet. Det är sånna dagar som jag undrar vad som fick mig att tacka ja till jobbet. Nåja, vi får väl se hur nästa vecka blir.
Hann iaf göra en genomgång av reakatalogen, om allt finns så bränner jobbet 2000 o då har jag bara räknat på det som vi verkligen säkert skall ha. roligt att få handla lite nu när jag skall föreställa förståndig för egen del.
Sopat banan inför nästa veckas författarbesök med... Djädra massa jobb att organisera men jag hoppas att det blir så bra som jag hoppas att det kan bli. *puh!*

Kommentarer
Postat av: E

Va? Sicken stolle måste jag säga, klart han måste fattat det ;-D Trevlig afton

2009-02-19 @ 23:55:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0