brrrrrr så kallt

i morse stod det -10 på termometern!!!! Sån kyla har jag inte beställt, tänk på mina stackars ankor ju! Nu har jag hittat mina långkalsonger så jag kan gå ut o mata alla fjäderfän och ta in ved. Fast solen gassar rätt bra nu så tempen har redan stigit.
Schlagerspektakel ikväll... eftersom jag inte skulle se det har jag ingen koll på startfältet direkt. Lasse Lindh skulle vara med tror jag. Blir intressant att se vad han tävlar med men jag tvivlar på att det går riktigt hem i schlagersammanhang. Var det i den här deltävlingen de hade grävt fram Lilli o Sussie? Ljuva åttiotal med neonfärger o tuperade vansinnesfrisyrer...
"Oh mama can´t yoy tell..." *gnolar*

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Japp, det är i kväll det är dags för L&S. Såg att de chattat på Aftonbladet - de lovade tydligen kläder i svart och rosa. Tjiihoo vad det låter spännande. ;o)

2009-02-14 @ 14:16:42
URL: http://morrdraken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0