Aj som f-n

när jag hämtat barnet på dagis stannade vi ute och åkte pulka. Har man kombinationen fantastisk pulkabacke och snö måste det ju utnyttjas. Första pulkan vägrade åka mer än tre !dm innan den fastnade i snön... andra pulkan var lömsk o slank än hit och än dit innan den ställde sig på tvären, vände sig mot färdriktningen och kastade av oss. (måste ju åka ihop om man skall ut i hela mördarbacken, barnet kan inte styra och knappt jag heller men jag kan iaf väja för växthuset och grindstolparna hjälpligt). Tredje pulkan var lite slinkig men gick någorlunda rakt med lite passning. fort gick det och snön yrde. Vi åkte mååånga gånger och till slut fick jag muta barnet med varm choklad för att få lov att gå in...
Det var vansinnigt gott med varm choklad och torra kläder men jag kan säga att min rygg gör ont, är för gammal för att välta i pulkabackar tror jag...
fast det skiter jag i! Tror jag skall lura med mig sambon ut o köra ikapp när barnet somnat ikväll...
om vi nu inte käkat så vi inte orkar röra oss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul det låter! Hoppas du gör slag i saken... och vinner också :D

2009-02-20 @ 19:29:52
Postat av: Malin

och det var jag som skrev det...

2009-02-20 @ 19:30:40
URL: http://minimallasblog.blogspot.com
Postat av: SOFFY

Hahhah ^^ Uussch, jag hatar att åka pulka ;o

2009-02-20 @ 19:51:42
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0