äckligt och skrytigt

Hur sjutton lyckas man tappa bilnycklarna i toan? Hur? Jag önskar min begåvning låg på ett annat plan än att lyckas med sånt. gissa om jag tänker låta dem bo i klorin närmsta veckan? tur att jag har reservnyckel.
Hoppas att nästa vecka artar sig bättre, den här har varit motig o mitt hososkop har faktiskt sagt att det skall vara slut på motgångarna 2009.
jag är oerhört stolt över mitt barn! visserligen har hon inte riktigt koll på om färgen heter rött eller blått utan gissar mest men nu sitter ungen o lägger pussel, ett på fyrtio bitar för 4+ (som jag fick o hade tänkt gömma undan tills hon blev större men jag hann inte innan hon såg det) och hon klarar det även om man fick curla henne rejält de första gångerna.
tack och lov att det är fredag nu och lov nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0