Nedräkning

Redan första december! Vart tar tiden vägen? Har varit rätt upptagen av att anpassa mig till livet som tvåbarnsmamma o har saknat ork att blogga. Tar ett tag att få snits på rujansennär man skall ha två barn fullt påklädda för dagislämningen tex. Idag blevdet till att skrapa rutor o lämna med bilen för barnvagnen hade punka. Passade på att åka o handla i lugn o ro ochpå eftermiddagenblev det en sväng tilbiblioteket för att bunkra. Lite tid till äsning måste man ju hitta.
Nåja, jag försöker undvika att stressa för allt som "måste"göras. Har satt upp adventsstjärnor men inga julgardiner, hinner jag så blir det sedan annars överlever jag nog.Bev det jul förra året när hela familjen däckat i förkylning så skall vi nog få ihop det iår med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0