Kaos är granne med gud...

Om det ÄR så så bor gud hemma hos oss... (fast vissa grannar skulle jag nog hävda var raka motsatsen) Nåja, igår storstädade vi sovrummet o jag hittade Barbro Alvingboken jag letade efter hela förra sommaren o sedan fick betala för. Den låg under vår säng o där har jag letat tjugo gånger men DÅ låg den inte där... Nedra vittror! De bara lånar o lånar och så får man sno som ett tort skinn för att få ihop tillvaron utan nycklar, viktiga papper och annat som de behöver låna... Imorse behövde de visst barnets skor. Då behövde vi bara leta i tjugo minuter innan de dök upp men det ledde till att jag, mkt generad, fick lämna barnet mitt i dagisfrukosten. Jag vet vad personalen tycker om det, om det tycker de inte... men de var faktiskt rätt snälla trots mitt misstag.
Ett rum presentabelt iaf, bara resten kvar? Fast det är lång dag idag så jag lär inte orka några stordåd idag, kanske baka en omgång muffinsar?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har också en granne som är raka motsatsen till gud... Det finns tydligen ett par.

Skit nu i städningen! Det finns alltid andra saker att göra före. Allt, skulle jag tro. På min lista kommer städning tvärsist.

2009-04-29 @ 10:14:36
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0