jodå..

visst var det vattkoppor...
Kli o elände hela natten till måndagen kändes det som men sedan fick vi recept på travegyl så de senaste två nätterna har vi sovit istället för att ha smörjt utslag. Tycker lite surt att det är dålig timing att ta det på min semester fast eftersom det inte är jag som är sjuk så är det inte SÅ synd om mig.
Hon har iaf inte så ont av det så länge vi håller kliet i schack men jag hoppas det är över snart... Sambon har lovat att jag skall få komma ut ett tag när han har jobbat färdigt så jag inte blir tokig(are) av att sitta i karantän.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ajajaj då... Vattenkoppor NU?? Jaja, lika bra att de kommer men det kan vara lite eländigt, vad jag minns så smörjde jag in mina barn med potatismjöl för det lindrade svedan och sög upp vätskan ifrån blåsorna. Vad tog det? Tre-fyra dagar innan det elakaste var över? GLAD PÅSK på er oavsett!! Kramisar /Maria

2009-04-11 @ 00:22:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0