trött

fy katten vad jobbigt det är att jobba... Visserligen börjar vissa nya saker falla på plats men det dyker ju hela tiden upp annat som skall lösas. Igår hade jag tänkt lägga mig tidigt men då blev det strömavbrott (en fas som bara gav månljus) o med allt extrafix innan vattenfall lagat det som skulle lagas hade jag glömt att jag borde sova o satt uppe till elva...
jag behöver semester för sjutton! (märk väl att jag gnällde över att det var tråkigt att gå hemma hela tiden för bara några veckor sedan). idag var det brandövning o jag blev så överraskad att jag hoppad sittande höjdhopp... hjäpte liksom inte att jag hade läst att det skulle vara för det hade jag hunnit glömma.
Idag har det iaf varit fint väder på eftermiddagen så en hostig men pigg H och jag har suttit i sandlådan, planterat blomsterlökar o tittat på ällingarna som verkar växa från dag till dag. De äter redan sniglar! Fast de knappt får in dem i näbben så smaskar de i sig slemmisarna. Duktiga små ankor tycker jag. är inte lika säker på könsfördelningen nu längre. hoppas att jag hade fel när jag gissade på bara två honor.
Håller annars på att läsa in mig på ungdomsböcker för jobbets skull, har burit hem en hög från jobbet o avverkat några samt släpat hem några andra från ett annat bibliotek. Skulle behöva nåra fler timmar på dygnet med.   

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen stackare! men jag vet hur det är;) e man hemma för länge så blir man uttråkad och börjar man jobba så vill man ha tid till hemmet...man är sån haha



Är det ett långtidsvik el tjänst på skola el?



Ha en bra kväll

2008-09-12 @ 15:44:41
URL: http://batslycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0