imorgon

börjar jag visst jobba igen...
efter över två år hemma.största delen väldigt frivilligt även om det aldrig var menat att bli så länge från start. Därför är det på ett sätt rätt skönt att komma tillbaka ut i verkligheten men OJ så nervöst samtidigt... hur sjutton skall jag klara att komma med eminenta boktips igen, jag som knappt hinner läsa nu för tiden om vi undantar de högar med bilderböcker som konsumeras här. Tvivlar på att gymnasieungdomarna låter sig imponeras av "Bo på biblioteket"...
Nåja det skall nog gå bra... även om jag nästan undrar vad jag gett mig in på. jag hoppas att det skall gå  iaf, jag skall jobba halvtid läsåret ut o hoppas att det faktum att min föräldrarledighet reduceras till en parantes i meritförteckningen istället för en pågående lucka skall göra det lättare att ro hem nästa jobb...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att du har fått jobb igen!!! :D Förstår då att du har full rulle! Vad glad jag blir!

2008-09-06 @ 11:07:51
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0