kulturfyra om Nobelpris

veckans kulturfyra gör jag i tid!

Kulturfyran måste försås, dagen till ära, ta upp Nobelpriset.

Det gick ju till fransmannen Le Clézio.

1. Vad tycker du? Var det rätt författare?

2. Har du läst något av årets Nobelpristagare?

3. Brukar du försöka läsa något av den som vinner Nobelpriset?

4. Vem har inte fått Nobelpriset, och som borde få det?

1. det är som i schlagerfestivalen "fel låt vann" -fast här vet man ju inte riktigt eftersom de flesta har man aldrig hört talas om innan.
2. Nepp (som vanligt)
3. På väldigt lång sikt kanske... men lessing måste jag läsa mer av
4. Jag? (eh... seriöst vet jag inte riktigt, iaf inte just nu)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0