jodå...

visst blev det VAB! Nu är jag beredd att klättra på väggarna efter för många usla barnprogram. Tecknat o glass är bra mutor för att få snoriga barn att glömma bort hur synd det är om dem men nu tycker jag mest synd om mig själv. Skall bli riktigt trevligt att gå o jobba imorgon (åtminstone tills jag ser hur att göra-högen växt i min frånvaro) .
dessutom är bilen på verkstad, blir ju spännande att se vad den räkningen slutar på? Fast han brukar göra ett riktigt bra jobb med bilarna så förhoppningsvis är det värt pengarna. Tyvärr kanske han behöver ha den även imorgon så då blir det till att pussla med bilar o tider... om nu inte sambon får nöjet att dela på den här VAB-omgången. Hon är fortfarande rätt snorig o hostig men rejält pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0