irriterande just nu

dags för en lista på saker som retar mig... Hela sveriges befolkning väntar med spänning.. jo då! Det gör de, även om ingen visste det förrän jag sa det

1. att min yahooadress har fått spatt så folks mail studsar...  Får mig att minnas varför jag en period hade fem olika mailadresser (nu har jag bara två om man räknar jobbets)
2. Folk som erkar ha fått sitt körkort med cornflakespaketet (om de nu HAR körkort alls)
3. Elever som låter hela tiden och är allmänt störande.
4. att det skall få vara så förbannat svårt att få vara nöjd med sitt liv.
5. Att kalvarna som skall in i Bregottfabriken (i reklamen) är tjurar. Hur GÖR de bregott egentligen?
6. Folk som tror att om ingen använder något är det fritt fram att lägga beslag på det eller i största allmänhet verkar ha svårt att skilja må mitt o ditt
7. Att jag måste rapportera till arbesförmedlingen snart... kan man inte bara få fotboja så de kan hålla koll på en?
8. Att jag skall ha så ont om pengar o så mkt roligt jag kunde göra om jag bara haft mer (djädra finanskris)
9. att jag är så gnällig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0